Dienstag, 21. November 2017

Mint Weihnachtsbaum

Auch heuer hab ich es mir nicht nehmen lassen, mich mit ein paar Boxen weihnachtlich auszutoben. Im Miniaturformat natürlich.

Papier: Wild Rose Studio "Winter Bauble" Paperpad
Stempel: Viva Decor
Stempelfarbe: SU, Embossingpulver "grüne Perle" Heindesign
Stanzen: Spellbinder
Blümchen, Organzaband, Minischellen, Liquid Pearls, Stickles


Einen schönen Dienstag wünsche ich euch und bedanke mich sehr herzlich für´s Reinschauen mit
allerliebsten Grüßen
Doris

4 Kommentare:

Trimgym hat gesagt…

Lovely creation, thank you for joining our challenge at CRAFT Challenge this week
Jo

Janette hat gesagt…

I think these are beautiful, so pretty and festive...
Thanks for sharing with us at the CRAFT challenge this week...x

@d_e_crafts hat gesagt…

Stunning! Lovely colour palette too. Thank you for joining the CRAFT challenge.

Aunty Sue hat gesagt…

wow this is stunning and thanks for sharing at Craft this week and come back soon.